نویسنده: آلفرد کورتو
جمع هزینه خرید : 0 تومان
رفتن به سبد خرید انوانسیونهای دو صدایی را میتوان همزمان با قطعات دشوارتر «پرلود و فوگهای کوچک» و یا موومانهای سادهتر از «سوئیتهای انگلیسی و فرانسوی» آموخت.
انوانسیونهای سه صدایی تنها پس از آنکه هنرجو تعداد قابل توجهی از قطعات شامل کنترپوان دو صدایی را نواخته باشد، قابل اجرا خواهند بود.
مطالعهی موسیقی باروک هنرجویان را با کنترپوان، آشنا میکند و استقلال و هماهنگی انگشتان، و نواختن لگاتو را آموزش میدهد. مهارتهای شنیداری به بهترین شکل در این نوع از موسیقی پیشرفت خواهند کرد. اگرچه رپرتوار ساز شستیدار دورهی باروک گسترده است اما بسیاری از معلمها قطعات آموزشی را از میان قطعات باخ انتخاب میکنند. دلیل آن روشن است: باخ پرکارترین آهنگساز قطعات موسیقی برای ساز شستیدار در دوران باروک و همینطور یکی از پرکارترین آهنگسازان تمام دورانهاست. از آنجایی که او در انتهای دوره باروک زندگی میکرده است (به طوری که تاریخ مرگ او را با انتهای دورهی باروک یکی میگیرند). قطعات او سبکهای متنوع کل این دوره - از کرالهای باروک متقدم گرفته تا رقصهای فرانسوی باروک متأخر - را در بر میگیرند. علاوه بر این بسیاری از آثار او در زمرهی زیباترین قطعاتی هستند که تا به امروز نوشته شدهاند. همچنین با در نظر گرفتن سطح دشواری، بسیاری از قطعات آموزشی او از نظر محتوای موسیقی جزو عمیقترین قطعاتی هستند که می توان یافت.
آلفرد کورتو
مترجم: بهاره کمائی
نویسنده: آلفرد کورتو
ولفگانگ آمادئوس موتسارت
مترجم: محمدرضا گرگینزاده
نویسنده: ولفگانگ آمادئوس موتسارت
اشکان خمسهپور
مترجم:
نویسنده: اشکان خمسهپور
ناصر شکرایی
مترجم:
نویسنده: ناصر شکرایی
هانس یوآخیم شولتز
مترجم: اشکان خمسهپور
نویسنده: هانس یوآخیم شولتز
احمد پژمان
مترجم:
نویسنده: احمد پژمان
فکرت امیرف
مترجم:
نویسنده: فکرت امیرف
یوهان سباستین باخ
مترجم:
نویسنده: یوهان سباستین باخ
ویرایش و انگشتگذاری: امیل ساور
فردریک فرانسوا شوپن
مترجم: محمدرضا گرگینزاده
نویسنده: فردریک فرانسوا شوپن
ناصر شکرایی
مترجم:
نویسنده: ناصر شکرایی
فردریک فرانسوا شوپن
مترجم: محمدرضا گرگینزاده
نویسنده: فردریک فرانسوا شوپن
یوهان سباستین باخ
مترجم: محمدرضا گرگینزاده
نویسنده: یوهان سباستین باخ