نویسنده: اتوره پوزولی
جمع هزینه خرید : 0 تومان
رفتن به سبد خرید بهنظر میرسد که جریان تند موسیقی مدرن تمام تئوریهای گذشته را بیرحمانه از صحنه خارج کرده باشد. اگر یک هنرجوی جدی دست از مطالعهی کتابهای تئوری بردارد و خود را بهدامان موسیقی امروز بیندازد و با سالنهای اپرا و کنسرت مأنوس شود، خطایی را مرتکب نشده است، چون یک روحیهی صادق قرن بیستم نمیتواند با عقیدهی کسانی که آثار آهنگسازان مدرن را پوچ و بیمقدار میشمارند موافقت کند.
تاریخ موسیقی و عدم موفقیتهای قبلی مونتودری، گلوک، باخ، بتهوون، واگنر و اشتراوس و بالاخره موفقیتهای بعدی آنها بار دیگر این مطلب را ثابت میکند که نباید به آسانی تسلیم نظریهی کسانی شد که یا بهعلت تنبلی زیاد و یا بیعلاقگی، قادر نیستند موسیقی مدرن را درک کنند و یا به ارزش حقیقی آن که مستلزم همفکری و قدرت تمرکز زیاد است، پی ببرند.
آن نوع موسیقی که مردم را وادار به سوت زدن و هیاهو کند، مستلزم داشتن ویژگیهایی است که به مراتب بر آن نوع موسیقی که حضّار را به چرت زدن یا خوابیدن وا میدارد، برتری دارد.
اتوره پوزولی
مترجم: اشکان خمسهپور
نویسنده: اتوره پوزولی
ادروارد لیندبرگ
مترجم: فریدون ناصری
نویسنده: ادروارد لیندبرگ
امیر معینی
مترجم:
نویسنده: امیر معینی
ممر اندواری
مترجم:
اشکان خمسه پور
مترجم:
نویسنده: اشکان خمسه پور
رابرت ویتکین
مترجم: حسن خیاطی
نویسنده: رابرت ویتکین
پوزولی
مترجم: تِنی یعقوبیان
نویسنده: پوزولی
بازخوانی و ویرایش: رِناتو سولیا
شروین شروه
مترجم:
نویسنده: شروین شروه
کارن ای. هاگبرگ
مترجم: محمد مهدی ابوالحسینی
نویسنده: کارن ای. هاگبرگ
ویراستار: اشکان خمسه پور
اشکان خمسهپور
مترجم:
نویسنده: اشکان خمسهپور
محمدرضا زینعلی
مترجم:
نویسنده: محمدرضا زینعلی
داوید دومِه
مترجم: بابک ولیپور
نویسنده: داوید دومِه
علیرضا مؤذنی
مترجم:
نویسنده: علیرضا مؤذنی
ساختار و ویژگیهای انواع میکروفونها ساختار اتصالات آنالوگ و دیجیتال در زنجیرهی صدا
شهاب منا
مترجم:
نویسنده: شهاب منا
مقایسه تطبیقی محیط سیبلیوس 6 و 7 نکات تکمیلی درباره صفحه آرایی، نتنویسی و اجرا
محمد سعید شریفیان
مترجم:
نویسنده: محمد سعید شریفیان
سِت ریگز
مترجم: اشکان خمسهپور
نویسنده: سِت ریگز
گردآوری و ویرایش: جان دومینیک کاراتلو
اچ.سی.ال.استاکز
مترجم: مصطفی کمال پورتراب
نویسنده: اچ.سی.ال.استاکز
محمدرضا گرگینزاده
مترجم:
نویسنده: محمدرضا گرگینزاده
مقدماتی