جمع هزینه خرید : 0 تومان

رفتن به سبد خرید

بهداشت حنجره و آواز (آشنایی با مشکلات تارهای صوتی و توصیه های علمی و عملی جهت مراقبت از حنجره برای هنرجویان آواز)

ﻧﻮﯾﺴﻨﺪه : ممر اندواری
مترجم :

  عوامل محیطی، جسمی و روحی زیادی وجود دارند که بر روی دستگاه صوتی انسان تأثیر می‌گذارند. بنا بر نیازی که در دانستن این عوامل تأثیرگذار روی حنجره و تارهای صوتی احساس شده بود، این مجموعه تهیه گردید.
  سخنوران، خوانندگان و هنرپیشه‌های حرفه‌ای، نیاز آشکاری به استفاده‌ی غیر معمول از حنجره دارند. حتی خفیف‌ترین تغییر حنجره، می‌تواند باعث تغییراتی باشد که ممکن است از استعداد و ذوق حرفه‌ای فرد بکاهد. همچنین افرادی وجود دارند که شغل آنها به‌میزان زیادی به‌عملکرد بهینه‌ی حنجره وابسته است. ازجمله معلمین، سیاستمداران و ...که تأثیرگذاری خود را مرهون مهارت‌های ارتباط کلامی هستند.
  از آنجایی که درباره‌ی آناتومی، فیزیولوژی و پاره‌ای از علائم و بیماری‌های درگیرکننده‌ی حنجره و تارهای صوتی و همچنین نکات بهداشتی حنجره، تاکنون کتابی به صورت خلاصه و به زبان ساده گردآوری نشده است، این مجموعه‌ی ساده و کاربردی فراهم شده است و کوشش گردیده است تا از توضیحات اضافی و خارج از اهداف کتاب پرهیز گردد، تا افراد مشتاق و هنرجویان موسیقی آوازی در جستجو و دریافت این نکته‌ها در کتب و مقالات متعدد وقت زیادی را صرف ننمایند و با صرفه‌جویی در زمان به این مطالب دسترسی یابند.

 

تعداد
قیمت : 80,000 تومان
محصولات مرتبط