جمع هزینه خرید : 0 تومان

رفتن به سبد خرید

سازهای کوبه‌ای- از «الف» تا «ی»

ﻧﻮﯾﺴﻨﺪه : جف استرانگ
مترجم : مهدی آل محمد

  برخلاف بیشتر کتاب‌های کوبه‌ای، این کتاب به درام‌سِت (drumset) نوین می‌پردازد و دربرگیرنده‌ی شمار گوناگونی از سازهای کوبه‌ای سنتی و نوین است. شما، چه علاقه‌مند به نواختن درام‌ست در موسیقی‌های امروزی و چه در گروه نوازندگان سازهای ضربی و کوبه‌ای باشید، این کتاب، سودمند خواهد بود.
  این کتاب، سبب می‌شود که نوازنده‌ی درام‌سِت، چیره‌دستی‌های لازم برای نواختن شیوه‌های گوناگون، از راک گرفته تا جاز و R&B را ارتقاء بخشد. همچنین، در این کتاب، روش پیوستگی شیوه‌های سنتی درام‌سِت را خواهید آموخت.« سازهای کوبه‌‌ای-از الف تا ی» برای نوازندگان سنتی و افراد علاقه‌مند به سازهای کوبه‌ای، دربرگیرنده‌ی توضیح شیوه‌ی نواختن سازهای کوبه‌ای دستی و استیک‌دار و نیز شماری از سازهای کوبه‌ای رایج است.
  این کتاب، همه‌ی آگاهی‌های یاد شده را در اختیار خواننده می‌گذارد و تمرین‌هایی که جنبه‌ی کاربردی ندارند، در این کتاب آورده نشده است. در نتیجه می‌توانید بیاموزید که چگونه سازهای کوبه‌ای را درمدت زمان کمتری بنوازید، بدون اینکه نیازی به آموختن مطالبی غیرضروری داشته باشید.
  «سازهای کوبه‌ای-از الف تا ی» به‌گونه‌ای نوشته و گردآوری شده است که خواننده می‌تواند آن را بخش به بخش بخواند و به‌تدریج، آگاهی‌های نواختن خود را افزایش دهد و یا تنها به بخش‌هایی بسنده کند که گیراتر هستند.

 

تعداد
قیمت : 300,000 تومان
محصولات مرتبط